Търси
Filters
Close

Застраховки JAK

 

                                                              

„Диджитал Кеър“ е услуга, специално създадена, за да Ви помогне в случаите, когато закупено от Вас устройство не функционира в следствие на неволно счупване и /или намокряне.

В случай, че една или повече функции на Вашето Устройство спрат да работят в следствие на неволно счупване и/или намокряне, Ние ще извършим до два извънгаранционни ремонта на следните части: LCD модул, камера, бутони, панели, основна платка, дисплей, вентилатор, клавиатура, панти, USB конектор за зареждане или при невъзможен такъв, една замяна на повредено устройство.

При невъзможен втори ремонт на повреденото устройство, Вие, за Ваша сметка, е необходимо да заплатите 20% от стойността на новото устройство. В противен случай, повреденото устройство ще бъде заменено с друго, чиято стойност ще е намалена с 20%.
Ние ще го заменим с устройство, със същите или сходни, но не по-добри характеристики от тези на увреденото устройство.

Какво е необходимо да направите при счупване/намокряне на Вашия мобилен телефон (Устройство), ако сте закупили услуга "Диджитал Кеър"?

Ако, вследствие на неволно счупване и/или намокряне, Вашето устройство е повредено, моля, направете следното:

До 7 дни от настъпване на повредата, занесете повреденото устройство, заедно с оригиналите на гаранционната карта, документа, удостоверяващпокупката на устройството (фактура, касов бон) в най-близкия магазин Internity, представете договора за услуга „Диджитал Кеър“, попълнете и подпишете заявка заизвънгаранционно обслужване.

При избрано от вас месечно плащане на Услугата, заплатете цялата дължима такса по договора за оставащите месеци.Попълнете и подпишете заявка за извънгаранционно обслужване.

В случай, че устройството Ви бъде одобрено за ремонт и след извършен такъв, Вие ще бъдете уведомени за това. Ремонтираното устройство може да вземете от същия магазин, в който сте оставилиповреденото устройство.

В случай, че устройството Ви не е одобрено за ремонт, Вие ще получите, по куриер, писмо с обратна разписка, в което е обяснена причината за отхвърлянето, както и процедурата за обжалване.

При въпроси или нужда от съдействие относно Вашата услугата "Диджитал Кеър", можете да се обърнетекъм служител във всеки магазин Internity или на телефон:

02/868 95 81 
Електронна поща: admin@jak-bg.com
Телефон за клиенти: 0700 110 30

Услугата се предлага във всеки магазин Internity и може да бъде платена еднократно или на дванадесет равни месечни вноски.

 

facebook